Funkcie systému

BlueCanteen systém bol od počiatku navrhnutý tak, aby bol trochu iný než súčasné riešenia na trhu. Iný prístup se zvolili v jednoduchosti používania a moderných cloudových technológiách a bezhotovostných platbách. BlueCanteen je ponúkaný ako komplexné riešenie. HW zariadenia sú podporované výjradne all-in-one počítače od spoločnosti ELCOM Prešov. SW aplikácie sú náš vlastný vývoj a sú ponúkané za mesačný paušál ako služba (SaaS). Systém pracuje v dvoch základných režimoch, ktoré sa líšia spôsobom zaobchádzania s účtami stravníkov a spôsobom úhrady za objednané jedlo. Prvý režim využíva virtuálne účty a generovanie zrážky zo mzdy. Druhý režim využíva kreditové účty s možnosťou dobíjania. Podrobnosti Vám radi osobne vysvetlíme a systém prakticky predvedieme.

1
#
Zrážka zo mzdy

Tento režim je výhodný najmä pre zamestnávateľov. Stravníci používajú na identifikáciu svoju zamestnancekú kartičku. V systéme majú vytvorené osobné bezhotovostné účty. Systém môže byť automatizovaný a prepojený z personálnym systémom firmy. Stravníci si počas celého mesiaca objednávajú jedlo a jednotlivé čiastky sa im evidujú na účte. Ceny jedál môžu byť plné, alebo zvýhodnené o dotáciu zamestnávateľa. Systém na konci mesiaca zráta všetky transakcie a vygeneruje podklady pre zrážku zo mzdy.

2
#
Kreditový účet

Tento režim je výhodný pre prevádzkovateľov jedální. Stravníci používajú na identifikáciu bezkontaktné karty alebo čipy. V systéme majú vytvorené osobné bezhotovostné účty na ktoré si dobíjajú kredit. Systém automaticky kontroluje zostatok kreditu. Dobíjanie kreditu je možné roznym spôsobom. Výhodné sú bankové karty, alebo elektronické stravovacie karty. Následne si stravníci objednávajú jedlo a jednotlivé čiastky sa im odrátavajú z kreditu. Ceny jedál môžu byť rôzne podľa firiem, alebo taktiež zvýhodnené o dotáciu.

drive05

Výhody riešenia

Navrhli sme systém tak, aby Vám zjednodušil život a uľahčil podnikanie. Radi by sme upriamili Vašu pozornsoť na hlavné výhod nášho riešenia:

  • Jednoduchá inštalácia (aj samoinštalácia) a bezstarostná prevádzka 24/7/365.
  • Nízke počiatočné náklady a rýchle spustenie do prevádzky.
  • Objednávanie cez internet z práce aj z domova, cez počítač a mobil, cez Windows a Apple.
  • Možnosť dotovať cenu jedla zamestnávateľom.
  • Rôzne ceny jedál pre rôzne skupiny stravníkov.
  • Objednávanie a rušenie objednávok do stanoveného času (napríklad ráno do 8:00)
  • Možnosť výdaja jedla na voľno bez predchádzajúceho objednania.
  • Možnosť objednávania jedla pre návštevy.
  • Objednávkové a výdajové terminály s dotykovým ovládaním. Komunikácia v 2 jazykoch (SVK,ENG).
  • Zálohy, podpora, aktualizácie a nové verzie ako súčasť mesačného paušálu.
drive02 drive02

Cenník

Náš cenník je férový a pružne sa prispôsobuje Vašim aktuálnym potrebám. Platíte len za tých stravníkov, ktorí si aktívne objednávajú vo Vašej prevádzke. Na začiatku si počty orientačne prednastavíme a neskôr účtujeme podľa skutočnej prevádzky, mesačne alebo ročne.

1490/systém

+

0.03/transakcia

BASIC
  • 15" objednávkový terminál
  • 7" výdajový terminál
  • 13.56 MHz karty a čipy
  • priepustnosť cca 200 obedov
  • databáza do 3000 osôb
  • SVK / CZE / ENG jazyk
  • objednávania cez dotykový terminál
  • objednávanie cez webový portál
  • výdaj na voľno
  • burza jedál
  • meranie spokojnosti stravníkov
  • platba bankovými kartami
  • platba elektronickými stravenkami
  • aktualizácie a nové verzie
  • zapožičanie náhradného zariadenia

2490/systém

+

0.03/transakcia

PROFESSIONAL
  • 15" objednávkový terminál
  • 15" výdajový terminál
  • 13.56 MHz/125 KHz karty a čipy
  • priepustnosť cca 300 obedov
  • databáza do 3000 osôb
  • SVK / CZE / ENG jazyk
  • objednávania cez dotykový terminál
  • objednávanie cez webový portál
  • výdaj na voľno
  • burza jedál
  • meranie spokojnosti stravníkov
  • platba bankovými kartami
  • platba elektronickými stravenkami
  • aktualizácie a nové verzie
  • zapožičanie náhradného zariadenia

2990/systém

+

0.03/transakcia

PREMIUM
  • 15" objednávkový terminál
  • 15" výdajový terminál
  • 13.56 MHz/125 KHz karty a čipy
  • priepustnosť cca 300 obedov
  • databáza do 3000 osôb
  • SVK / CZE / ENG jazyk
  • objednávania cez dotykový terminál
  • objednávanie cez webový portál
  • výdaj na voľno
  • burza jedál
  • meranie spokojnosti stravníkov
  • platba bankovými kartami
  • platba elektronickými stravenkami
  • aktualizácie a nové verzie
  • zapožičanie náhradného zariadenia

Príslušenstvo

Máme radi komplexné riešenia a dodávky. Preto Vám ponúkame aj príslušenstvo, ktoré by sa Vám mohlo hodiť k prevádzke sysému.

#
READER EM

RFID čítačka kariet
125kHz,
USB kábel 2.0 m

130.00 €
#
READER MIFARE

RFID čítačka kariet
13.56MHz,
USB kábel 2.0 m

130.00 €
#
READER DUAL

RFID čítačka kariet
125kHz/13.56MHz,
USB kábel 2.0 m

230.00 €
#
READER SNAPIN

Držiak RFID čítačky,
všetky čítačky
čierny, plast

20.00 €

#
ČIP EM BLUE

RFID klúčenka 125 kHz

1.00 €
#
ČIP EM RED

RFID klúčenka 125 kHz

1.00 €
#
ČIP EM BLACK

RFID klúčenka 125 kHz

1.00 €
#
KARTA EM

RFID karta 125 kHz

2.00 €

#
ČIP MIFARE BLUE

RFID klúčenka 13.56 MHz

1.00 €
#
ČIP MIFARE RED

RFID klúčenka 13.56 MHz

1.00 €
#
ČIP MIFARE BLACK

RFID klúčenka 13.56 MHz

1.00 €
#
KARTA MIFARE

RFID karta 13.56 MHz

2.00 €

Inštalácia systému

BlueCanteen systém je navrhnutý tak, aby bol rýchlo a jednoducho nasaditeľný do prevádzky. Inštalácia je veľmi jednoduchá a istotne ju zvládne každý počítačovo priemerne zdatný technik. Zákazník môže zvoliť spôsob samoinštalácie, alebo realizovať inštaláciu prostredníctvom niektorého z našich servisných partnerov.

1
#
Konzultácia potrieb

Pozorne si vypočujeme potreby zákazníka a navrhneme to najlepšieho riešenie v rámci dostupných možností. Súčasne s cenovou poukou zašleme zákazníkovi zmluvnú dokumentáciu a obchodné podmienky. Každú inštaláciu riešime ako interný malý projekt.

2
#
Nasadenie riešenia

Zákazník si zabezpečí stavebnú prípravu a internetové spojenie min. 2Mbit. My pripravíme zariadenia, databázu, web a všetko spolu otestujeme. Až potom zariadenia expedujeme kurierom na miesto inštalácie. Tento postup zaručí hladký priebeh uvedenia do prevádzky.

3
#
Prevádzka a služby

Po uvedení systému do prevádzky sa naša starostlivosť nekončí. Pokračujeme v monitorovaní systémov a databáz, aby bola služba vždy dostupná. Priebežne systém vylepšujeme a dopĺňame nové zaujímavé funkcie.

7
845000
6120
100


O nás

Blue Software s.r.o. je softvérový start-up zameraný na moderné IT technológie a služby spojené s vytváraním a prevádzkovaním softvérových riešení. Prím hrajú cloudové technológie a ponúkanie softvéru ako služby (SaaS).

Naše riešenia vznikajú na technológiách spoločnosti Microsoft v rámci vývojárskeho partnerského programu.

Aplikácie sú kódované na platforme .NET v prostredí Visual Studio 2017 v jazyku C#. Výsledné produkty a služby sú prevádzkované v prostredí Microsoft AZURE.

drive01
drive02 drive02 drive02